Happy Eid Mubarak


"Berlalulah sudah ramadhan sebulan berpuasa~!" "Balik kampung! ooo balik kampung~!" hari terakhir sekolah (sebelum cuti) kecoh dengan lagu ni je xD that's us. suka menyanyi dalam kelas, kecoh gila lah ^^v. eh sebelum tu, Selamat Hari Raya diucapkan kepada semua muslim. Nak duit raya ? *BuatMukaComel , Haktuihhhh ecehhwahh :D tak lambat lagi kan? xD AND Selamat Menyambut Hari Merdeka kepada seluruh rakyat Malaysia. er, sya tak sambut pun merdeka. sambut dekat twitter je. boleh? haha


dimanakah saya? dimanakah saya? haha xD alah yang terlampau ceria pakai pashmina warna pink tuh~ ha yang tu lah xD lol! 
Nak cerita apa eh? otak blank sudah. tu masa hari raya pertama. dapat duit raya beb ! tapi tak banyak sangat lah sebab dah agak tua -,- hari raya pertama lepas tangkap gambar bagai terus pergi beraya sakan dekat perak! tak payah tanya lah kan? segala lemang , rendang semua hadap sekali gus. setahun sekali kata kooo~ lepas tuh balik rumah mengadu mak perut buncit dah gemuk -,- (jangan contohi saya xD) 

bersama mak sedara yang macam kawan sendiri. eh? ye kot? eh entah. xD in purple. warna kegemaran xD

raya ketiga di Kedah. raya kedua? duduk rumah je goyang kaki. gambar takde ! wkwk xD lama gila kut beraya hari tuh. malam pukul 9 baru sampai rumah dengan berbaju kurung. hebat tak? xP kat Kedah famous yang dengan ketupat. ketupat mak tok memang superb tak terkata. satu pinggan tuh gua sorang habiskan. dahsyat? memang pun, pancing je tu! kuangkuang. nama pun raya, kerja nye makan , and makan. dan makan. seterusnya makan. selanjutnya makan. semua makan. siapa yang makin kurus sya tabik gila ah. since semua makan, nak cerita apa pun tak tahu dah, sebab memang sepanjang masa makan, and dapat duit raya xD

 gambar sebelum balik KL. berada disebelah kanan paksu yang pemeshh membuat peace. -,- haha Loool. ehem ehem. saya nampak comel disitu. ehem ehem. Saya arahkan awak semua muntah sekarang! cepat! XD

saya comel dan saya tahu xD *tak salah puji diri sendiri :p hahahahahahahahah aduhh Haktuih xD

cepat je dah balik :/ mama dengan daddy sibuk dengan kerja. takpelah. tetap boleh beraya :D daripada orang yang langsung tak dapat? hm. bersyukur :D that's all for now. adios! alligator~






♥ Thanks For Reading! Like Kalau Suka. Do Leave Your Comment ♥

1 comment:

Assalammualaikum kind peoples :D
Please leave ur priceless comments
ONE should be very enough for me
Thank you so much babe :*