Bonjuer Ma-Lady

 
*Perkenalkan skandal kepada jiran kawan adik nenek bapa cucu anak mertua lala -,- saya haha handsome right? yeah, I know :3* 

Apakah tajuk itu? forget it ~ Hai manusia-manusia sekalian *baling telur* Banyak betul sarang labah-labah kat sini. *amik penyapu, mop, kain cuci, baca yassin* tarrraa! Yes, dah berwajah baru :> Kan sedap sikit mata memandang ;) auw auw~ setelah sekian lama tak usik benda alah ni. hoho. Actually, hari tuh ada bukak, but since tengok blog crowded gila , terus malas nak layan. ahh yes, saya sedar, saya sangat unmatured dulu. Maaf *tunduk 90 darjah* amik lah gula-gula ni sebagai tanda maaf :B 

Nak kata busy.. ha'ah! busy gila ah -__- padahal baru form 1 , haha k. Takde siapa pun percaya. Tapi... memang busy pun, dengan homework, tusyen, exam, tengok tv  opps XD Sya rajin belajar, that's why. Sepanjang masa buat revision *tumbuk muka diri sendiri* <-- tipu,tipu,tipu XD saya busy tweeting actually *kantoi* haha XD Deep inside, Tangan ni rajin je nak type. Tapi disebabkan blog dulu terlampau BURUK. ye BURUK. Terus hilang mood. Terserlah taste dulu teruk gila. hoho :3 
Ape ape pun, mohon cakap terima kasih? Gua dah baik gila ni active blog :B 

Takde siapa pun suruh dia active blog, buat apa nak cakap terima kasih? 

haha kay -,- cukup lah sampai disini sahaja makan kerepek. Mata berat gila kalah gajah berat 10 tan, idea pun dah lama menghilang. zz sekian :) 



♥ Thanks For Reading! Like Kalau Suka. Do Leave Your Comment ♥

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum kind peoples :D
Please leave ur priceless comments
ONE should be very enough for me
Thank you so much babe :*